31.07.2013

Kobieta do biegania. Buty do biegania.

Zaczynając bieganie wczesną wiosną kupiliśmy sobie najprostsze biegowe buty. Biegaliśmy w nich podczas Orlen Warsaw Marathon (10 km), Sztafety Par dookoła Stadionu Narodowego (12 km), Biegu Ursynowa (5 km), Biegaj w Garwolinie Avon kontra Przemoc (10 km), 23. Biegu Powstania Warszawskiego (5 km) i oczywiście podczas wszystkich naszych treningów.



Za czterdzieści kilka dni biegniemy w naszym pierwszym półmaratonie w Wilnie. Andrzej miał szczęście i wygrał piękne BOOSTY w fejsbookowym konkursie Adidas Running. Ja też bym chciała pobiec w jakichś ładniutkich:), więc rozpoczęliśmy poszukiwania.
Prosimy o podpowiedzi, sugestie i propozycje, w jakich butach najlepiej pobiec. 






1 komentarz:

  1. Jak najszybciej kup buty, żebyś mogła się z nimi dobrze zapoznać i oswoić - wtedy zmniejszy się prawdopodobieństwo obtarć, pęcherzy i innych nieszczęść podczas tego ważnego startu.
    Buty to kwestia indywidualna (takie jest moje zdanie), ja polecam markę Mizuno. Swoich butów nie mogę zbiegać mimo tego, że już sporo kilometrów w nich przebiegłam :)
    No i koniecznie kupować na zmęczone stopy, w skarpetkach, w których chcesz startować.
    Ja też nie mogę się doczekać września - również będę debiutować w połóweczce :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń