29.08.2013

BOOST pierwsze wrażenia




Lekkość. To pierwsze wrażenie kiedy wypakowywałem z pudełka Adidas BOOST. Wyglądają na bardzo lekkie. Kiedy wziąłem jednak do jednej ręki mojego starego Asicsa, a do drugiej nowego BOOSTA, to już różnica wagowa nie była tak duża. Nie, no jednak są lekkie Przekonałem się o tym, kiedy już je założyłem i pobiegłem. Na nogach prawie ich nie czuć.
Wrażenie numer dwa. Są miękkie i opatulają stopę jak skarpetka, a jednocześnie dobrze i stabilnie tę stopę trzymają.
Wrażenie numer trzy. Sprężysta podeszwa. Czuję, że w butach tych tkwi potencjał, którego nie potrafię jeszcze wykorzystać. Wydaje mi się, że dopiero lepsza technika biegania pozwoli docenić wszystkie zalety tych butów. 




To na razie tyle po pierwszych 10 km.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz