21.05.2014

Active… Life… Energy…


Z Jakubem Czają, sportowcem, entuzjastą i propagatorem biegania, konsultantem żywieniowym, ambasadorem marki ALE Active Life Energy rozmawia Monika Bartnik.

Jak narodził się pomysł stworzenia marki ALE Active Life Energy?
Pomysł stworzenia marki ALE jest wynikiem pasji oraz zapotrzebowania rynku na produkty dla osób aktywnych. To sportowa pasja była czynnikiem inicjującym dla stworzenia nowej marki ALE, marki zarówno dla ludzi aktywnych, ale i tych trochę mniej lubiących ruch. Zauważyliśmy bowiem, iż pomimo szerokiej gamy odżywek i suplementów, wciąż jest wiele do zrobienia. Wiele istniejących odżywek nie spełnia bowiem oczekiwań konsumenta. Stąd też bazując na doświadczeniach sportowców (w tym i własnych) oraz badaniach naukowych tworzymy takie produkty, które będą odpowiadały w jak najwyższym stopniu na zapotrzebowanie sportowego rynku.